terça-feira, 26 de fevereiro de 2013

Chris Brown - Don´t wake me up


Don't Wake Me Up


Chris Brown

Dearly beloved, if this love only exists in my dreams...
Don't wake me up

Too much light in this window, don't wake me up
Only coffee no sugar, inside my cup
If I wake and you're here still, give me a kiss
I wasn't finished dreaming, about your lips

Don't wake me up, up, up, up up, up
Don't wake me up, up, up, up up, up
Don't wake me up, up, up, up up, up
Don't wake me up
Don't wake me...

Don't wake me up
Don't wake me up
Don't wake me up
Don't wake me up, up, up, up, up, up
Don't wake me up
Don't wake me...

So much life in the city, you won't believe
Been awake for some days now, no time to sleep
If your heart is a pillow, this love's the bed
Tell me what is the music, inside my head

Don't wake me up, up, up, up up, up
Don't wake me up, up, up, up up, up
Don't wake me up, up, up, up up, up
Don't wake me up
Don't wake me...

Don't wake me up
Don't wake me up
Don't wake me up
Don't wake me up, up, up, up, up, up
Don't wake me up
Don't wake me...

I don't wanna fall, fall, fall, fall asleep no,
I don't wanna fall unless I'm falling for you

I don't wanna fall, fall, fall, fall asleep no,
I don't wanna fall unless I'm falling for you

Don't wake me up
Don't wake me up
Don't wake me up
Don't wake me up, up, up, up, up, up
Don't wake me up
Don't wake me...

Não me acorde
Querido amado, se este amor só existe nos meus sonhos
Não me acorde

Há luz demais nesta janela, não me acorde
Apenas o café, sem açúcar na minha xícara
Se eu acordar e você ainda estiver aqui, dê-me um beijo
Eu ainda não tinha acabado de sonhar com seus lábios

Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde
Não me acorde

Não me acorde
Não me acorde
Não me acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde
Não me acorde

Há tanta vida na cidade, você não vai acreditar
Tenho estado acordado há alguns dias, sem tempo para dormir
Se o seu coração é um travesseiro, este amor é a cama
Diga-me qual é a música dentro da minha cabeça

Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde
Não me acorde

Não me acorde
Não me acorde
Não me acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde
Não me acorde

Eu não quero cair no sono agora, não
Eu não quero cair a não ser de amor por você

Eu não quero cair no sono agora, não
Eu não quero cair a não ser de amor por você

Não me acorde
Não me acorde
Não me acorde
Não me acorde, acorde, acorde, acorde, acorde, acorde
Não me acorde
Não me acorde
 

Chris Brown (American entertainer)

Christopher Maurice "Chris" Brown (born May 5, 1989) is an American recording artist, dancer, and actor. Born in Tappahannock, Virginia, Brown taught himself to sing and dance at a young age and was involved in his church choir and several local talent shows. In 2004, he signed with Jive Records, and released his self-titled debut album the following year. The album peaked at number two on the US Billboard 200 chart, and featured the hit single "Run It!", which topped the Billboard Hot 100, making Brown the first male artist as a lead to have his debut single top the chart since Diddy in 1997. Chris Brown was certified double platinum by the Recording Industry Association of America (RIAA).
Brown's second studio album, Exclusive, was released in 2007. It spawned three successful singles; his second Hot 100 number one, "Kiss Kiss" featuring T-Pain, "With You" and "Forever". Exclusive was also certified double platinum by the RIAA. Brown's third studio album Graffiti (2009), included the top-twenty single "I Can Transform Ya", featuring Lil Wayne and Swizz Beatz. In 2011, Brown released his fourth studio album F.A.M.E., which became his first number one album on the Billboard 200. It spawned the hit singles "Yeah 3x", "Look at Me Now" featuring Lil Wayne and Busta Rhymes, and "Beautiful People" featuring Benny Benassi. F.A.M.E. earned Brown his first Grammy Award for Best R&B Album at the 54th Grammy Awards.[1] His fifth studio album, Fortune, was released in July 2012. However, apart from Exclusive, Brown's albums were not well received by music critics.[2]
Apart from recording music, Brown has also pursued an acting career. In 2007, he made his on-screen feature film debut in Stomp the Yard, and appeared as a guest on the television series The O.C. Other films Brown has appeared in, include This Christmas (2007), Takers (2010) and Think Like a Man (2012). Throughout his career, Brown has won numerous awards, including two NAACP Image Awards, three American Music Awards and nine BET Awards.
In 2009, Brown pled guilty to felony assault of singer and then-girlfriend Rihanna. He was sentenced to five years probation and six months of community service. The case received extensive media attention and negatively affected his career.


 http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Brown_%28American_entertainer%29

Chris Brown (cantor)

Christopher Maurice Brown (nascido em 05 de maio de 1989) mais conhecido como Chris Brown é um cantor, compositor, dançarino e ator norte-americano. Lançou seu primeiro álbum com 16 anos de idade auto-intitulado Chris Brown. O primeiro single lançado foi "Run It!", que estreou na liderança da Billboard Hot 100, fazendo de Brown o segundo artista a conseguir este feito, o primeiro a conseguir foi Puff Daddy em 1997. O álbum vendeu mais de dois milhões de cópias nos Estados Unidos e foi certificado platina duplo pela Recording Industry Association of America.[1]
Seu segundo álbum de estúdio Exclusive foi lançado mundialmente em novembro de 2007. Que gerou dois singles de sucesso. Seu segundo hit número um na Billboard Hot 100, "Kiss Kiss" com participaçõo de T-Pain e "With You", que atingiu um pico de número dois na Billboard Hot 100.[2] Brown lançou uma versão deluxe de seu álbum chamado The Forever Edition. O primeiro single dele, "Forever", foi lançado em maio de 2008 e chegou a número dois na Billboard Hot 100. Exclusive vendeu mais de 1 milhão nos Estados Unidos e foi certificado platina pela RIAA.[1]
O terceiro álbum de estúdio, intitulado Graffiti, foi lançado em 15 de dezembro de 2009. O primeiro single oficial foi "I Can Transform Ya", com Lil Wayne e Swizz Beatz, que chegou ao número vinte na Billboard Hot 100, tornando-se o oitavo Brown top 20 nesse gráfico.[2] Ele teve vários outros singles de sucesso[3][4], sua dança e videoclipes foi comparado aos de Michael Jackson.[4] Brown recebeu notoriedade em 2009, após se declarar culpado do caso de violência doméstica contra sua ex-namorada Rihanna.[5] Ele foi condenado a cinco anos com liberdade condicional e seis meses de serviço comunitário. O caso recebeu ampla atenção da mídia e afetou negativamente a sua carreira.[6][7][8][9]

http://pt.wikipedia.org/wiki/Chris_Brown_%28cantor%29

Chris Brown
Informação geral
Nome completo Christopher Maurice Brown
Apelido Chris Brown, Breezy
Nascimento 5 de maio de 1989 (23 anos)
Local de nascimento Tappahannock, Virgínia
 Estados Unidos
Gênero(s) Pop, R&B, dance, hip hop
Ocupação(ões) Cantor, compositor, dançarino e ator
Extensão vocal Tenor
Período em atividade 2003 - atualmente
Gravadora(s) Zomba (2004-2009)
Jive (2004-2011)
RCA (2011-presente)
Afiliação(ões) Pitbull, Juelz Santana, Jordin Sparks, Bow Wow, Lil' Wayne, Lil Mama, Ludacris, T-Pain, Justin Bieber, Akon, Soulja Boy, Nelly, Jadakiss, Keri Hilson
Influência(s) Michael Jackson
Página oficial ChrisBrownWorld.com

http://pt.wikipedia.org/wiki/Chris_Brown_%28cantor%29

 karaoke

 

 http://www.youtube.com/watch?v=VhaLLNhq110

Nenhum comentário:

Postar um comentário